Wednesday, February 20, 2013

konSERT DIraja...

HARI ini, 19 Februari 2013, selain mengendalikan BENGKEL MCP
yang bermula hari ini hingga 22 Feb. 2012, kami  juga membuat 
rakaman MCP Konsert DiRaja
UKM di DECTAR UKM...
..malam ini jugak aku biarkan foto-foto jer yang bercerita....
da tak larat nak perah otak untuk
menganyam kata-kata...
potong kek
peace....
Pengarah Studio on duty
tekun dengan tugas...
bilik audio
berebut...
tenggelam dalam dunia sendiri
perhati..
hasil yang pasti..
Akhirnya kami dapat laksanakan tugas dengan baik. Aku ingin mengucapkan
ribuan terima kasih kepada semua krew Unit Audio Video Penerbit 
UKM. Aku juga ingin mengucapkan juga terima kasih
bebanyak kepada semua krew yang datang
membantu niaitu....YUNUS MISDI,
HAFIZ TAIB, WATIE SHARIF,
MIMI, NUR HIDAYAH,
YUSRI,
JAMALUDDIN IBRAHIM,
JAMALUDIN SALEH atau CHEF, HAJI SULIMI, 
dan JUNIOR MASTERMIND.

3 comments:

stevenyeow said...

Encik, adakah anda akan uploadkan video Konsert DiRaja UKM 2013 dalam YouTube selepas ini? Saya ialah pelajar Cina yang nyanyi lagu Sedetik Lebih tu~

studioukm said...

...yer...mungkin esok...

stevenyeow said...

dah nampak ada kat dalam YouTube dah~ Terima kasih ya Encik~