Friday, July 14, 2017

Jamuan Raya PKK dan Rakaman Sukan MASUM 2017...

HARI ini, JUMAAT, 14 jULAI 2017, kami membuat rakaman video
SAMBUTAN HARI RAYA opis kami, PUSAT KOMUNIKASI
KORPORAT UKM. Jamuan mula jam 10.00 pagi.
Segala acara kami rakamkan........

...ni masih kat opis di penerbit ukm...
ni opis kami di bangunan canselori...
sebahagian daripada tetamu dan juadah yang ada...
ni live band kami....
....rakan sekerja...en. mat noor, en. raai dan AKU lee...
vvip...dari kiri...TNC PROF. DATO' IMRAN HOO...TNC PROF. DATO' DR. RIZA...PROF. SUPIYAN...
TETAMU TIMUR TENGAH (2 ORANG)...PENDAFTAR UKM TUAN HAJI RAZAK...
TNC PROF. DR. IKHWAN......


bersama rakan sekerja SHIDDANE....
Tetamu dari TIMUR TENGAH dan ENCIK KHALID....



rakan se opis...dari kiri...DR. SABARIAH, WAN NOOR HAYATI, MAD NOOR, HANIM,
SITI SURAYA, NASTURA dan KHALID



....................................................................................................................................

sdr. RAMLI, sdr. IKHWAN dan AKU....

Selesai sambutan Hari Raya opis kami, kami pi pula ke Stadium UKM
untuk membuat rakaman acara padang sukan MASUM 2017
yang berlangsung di sana. Sebenarnya UKM 
menjadi tuan rumah sukan ini
bermula dari 8 Julai hingga 22 Julai di kampus UKM.
Kami ditugaskan untuk merakam segala acara yang sedang berlangsung.

sebahagian peserta olahraga.....
peserta olahraga setelah selesai berlumba...
lompat tinggi....


Di STADIUM UKM sdr. RAMLI dan AKU ditugaskan untuk membuat liputan
VIDEO sementara sdr. IKHWAN HASHIM cover foto.....
Kami turun dalam jam 3.00 petang.....
Terjumpa pulak dengan DR. MAS dari PUSAT 
KESIHATAN UKM di STADIUM UKM tu....dia panggil AKU Zakaria
...hahaha....sdr. JIPPA pun ada bersama. Dia orang standby
untuk team PERUBATAN di STADIUM UKM tuuu...
Lupa pulak nak snap foto dgn hp aku...sempat rakam video je wajah-wajah mereka...





Acara yang dipertandingkan di Stadium UKM ialah acara alahraga, lontar cakra,
dan lompat tinggi. Sempat rakam bebarapa  acara yang berkenaan hingga
kami meninggalkan stadium berkenaan lebih
kurang jam 5 lebih.........

SEKIAN...

DAUD.montak.zakaria

Shooting Ucapan Raya Pejabat Keselamatan

KHAMIS, 13 Julai 2017, kami membuat penggambaran Ucapan Hari Raya
Staf UKM yang bertugas pada HARI RAYA. Kali ini kami
membuat shooting di PEJABAT KESELAMATAN
UKM pula. STAF - STAF di sana
amat memberi kerjasama yang baik sesangat....TERIMA
KASIH PEJABAT KESELAMATAN UKM.......................................

shoot pengawal yang bertugas pada hari raya....


scene kat kenderaan...semuanya difikirkan di lokasi...
ucapan reramai...
AKU, SHAHRUL dan RAMLI bertugas untuk membuat penggambaran yang mudah tersebut. Puan Alia membantu kami menghubungi semua mereka yang
 terlibat dengan tugas pada HARI RAYA berkenaan. Sebagaimana
 yang da aku tulis entry yang lalu video ini akan diedit 
dan ditayangkan semasa JAMUAN HARI RAYA UKM 
di DEWAN CANSELOR TUN ABDUL RAZAK tau DECTAR pada 21 Julai nanti....

DECTAR


selfie sat....
kat CANSELORI UKM...
ada pengawal yang serupa model...huhuhu...

Penggambaran berkenaan kami buat di PEJABAT KESELAMATAN dan juga 
di CANSELORI di mana terdapat ANGGOTA KESELAMATAN
sedang bertugas. Penggambaran tidaklah rumit sangat
pon, cuma perlu jugak masa yang agak
panjang dan perlu teliti maklumlah ia akan ditayangkan dikhalayak
ramai dalam dewan tu nanti....kalau boleh takde sebarang kecacatan pun yang
terdapat dalam video berkenaan....

preview sat...


selfie lagi....
TERIMA SEKALI LAGI KASIH BEBANYAK KEPADA semua anggota pengawal 
kesematan UKM kerana memberi kerjasama yang SESANGAT BAIK
.......tq. Minggu depan kami akan membuat penggambaran 
di MASJID UKM pula. terdapat beberapa staf yang bertugas 
di masjid semasa  HARI RAYA. Harap mereka juga 
mudah untuk memberi kerjasama.....

SEKIAN...

DAUD.montak.zakaria