Wednesday, July 25, 2012

maH MEri...oH...MAh meRI...







...hasil penerbitan Mah Meri...

AKHIR dapat jugak aku siapkan penyuntingan video MAH MERI yang dah agak lama juga
tersimpan di sudut HARD DISC komputer penyuntingan yang aku sering gunakan.
Penyuntingannya asyik terganggu jer sebab perubahan skrip yang aku
lakukan berulang kali...Itulah realiti menulis skrip untuk
dokumentari yang tak seberapanya ini..
Harap video ini dapat memberi sedikit informasi kepada khalayak
yang ingin mendapatkan maklumat berkaitan suku kaum MAH MERI ini.
Bukan tujuan aku nak memaparkan apa-apa kemegahan dengan video yang mungkin 
tak berapa bernilai pun kepada sesetengah pihak yang lebih pakar dalam hal berkaitan penerbitan bahan audio visual ni....
Apa yang paling aku harapkan, moga video ini ada manfaatnya kepada sesiapa saja yang perlukan maklumat berkaitan MAH MERI serta yang berminat dengan bahan media
berbentuk DOKUMENTARI ini....
Aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak kepada semua 
krew video dan bukan video serta mereka yang terlibat
secara langsung dan tidak langsung
dalam menjayakan penerbitan
video ini.......
tanpa anda semua siapalah AKU.....

....sekian dan terima kasih kerana sudi membaca...

DAUDmontakzakaria

No comments: