Monday, June 8, 2009

Akhirnya siap jugak...



Setelah beberapa kali tergendala kerana tugas-tugas lain yang agak padat, akhirnya aku dapat juga menyiapkan penyuntingan video Lawatan Tidak Rasmi Tan Sri Naib Canselor ke Hutan Lipur Lata Jarum, Raub, Pahang pada 23 Mei 2009 yang lalu untuk melihat sendiri kewujudan Bunga Pakma atau Rafflesia di sana. Jadi, oleh itu aku akan membuat beberapa salinan dalam bentuk DVD untuk diberikan kepada Prof. J. DVD tersebut juga mungkin akan diberi kepada Tan Sri Naib Canselor, itu terpulanglah kepada Prof. J., tugas aku cuma menyiapkan video berkenaan.


Selepas ini mungkin aku akan menyiapkan tugas-tugas dubbing untuk video Ekspedisi Saintifik Fraser Hill yang telah lama tergendala. Satu lagi program yang akan aku sunting ialah Bunga Rafflesia yang akan dipenuhi dengan keteranga-keterangan saintifik bunga berkenaan oleh Prof. J dan En. Shukri di lokasi bunga tersebut. Semua footage telah dirakamkan dengan sepenuhnya. Tetapi aku sendiri pun tidak dapat meneka bila penyuntingan ini akan dimulakan.

1 comment:

daud.montak.zakaria said...

Dua salinan DVD telah diberi kepada Prof. J melalui Sdr. Ali Imran pada 9 Jun 2009, jam kira2 3.00 ptg.