Tuesday, May 29, 2012

...MAlam FEStivaL SEni UKM 2012....








....festival seni ukm 2012...

HARI AHAD 27 MEI 2012: Kami membuat rakaman video MALAM FESTIVAL SENI UKM 2012 di DECTAR. Video tu dah aku edit dan upload ke YOUTUBE. Agak lewat sikit di 'YOUTUBE' kan sebab, melalui proses editing, convert fail dan 'compress'. Apa-apa pun dah pun di 'upload' dan silalah tonton kalau nak.
Aku ingin mengucapkan TERIMA KASIH kepada semua krew yang terlibat iaitu SDR. YUNUS MISDI, YUSRI, SAIFULLAH, SHAHRUL, KAMARUL, JASRIL, SITI SURAYA, RAMLI dan HAJI RUHAIZAD dan tak lupa gak pada diri aku sendiri...ekekekek...Sibuk sangat tak sempat aku nak jadi 'paparazzi' dan takde ler foto2 yang sempat aku rakam...

...terima kasih kerana membaca.........
DAUDmontakzakaria.

1 comment:

Unknown said...

alaaa. kenapa video private :( nak tengok