Sunday, April 22, 2012

.....rasa macam sibuk jer....

...dinner kolej kris mas...


Bulan Mac dan April ni kami agak sibuk sedikit. Selain membuat rakaman video yang biasa dilakukan, kami jugak membuat rakaman video bengkel foto dan bengkel
video dan sebagainya.
...skrip dinner kolej kris mas...


Kami jugak membuat rakaman MCP atau multiple camera production untuk semua acara resmi dan jugak acara kebudayaan serta jugak dinner kolej-kolej yang
memerlukan khidmat kami.
....masjid kristal kuala terengganu...


Bagi aku rakaman video yang paling aku suka ialah rakaman video kat luar seperti rakaman perjalanan bengkel foto serta bengkel video dokomentari. Bukan apa,
aku suka tugas sedemikian
kerana aku boleh tulis skrip berkaitan lokasi berkenaan. Aku boleh bercerita berkaitan
lokasi berkenaan, boleh berkongsi cerita dengan penonton video tu...Aku rasa puas
dapat kongsikan pengalaman aku kat lokasi berkenaan dengan
orang lain. Seronok berkongsi cerita melalui skrip dengan
 pembaca yang mempunyai citarasa yang sama dengan citarasa yang aku miliki ini. Itupun jika pembaca berkenaan suka dengan cerita aku tu...
....kuala terengganu....


Setakat ini aku rasa dah ada beberapa video yang telah aku tulis skripnya untuk
aku kongsikan dengan penonton video yang berminat. Aku tak kisah pun jika
cerita aku tu tak diminati, yang penting aku dah paparkan apa yang
orang lain belum lagi mengalami apa yang aku
 dah alami, bukan begitu....? Aku pun jarang mendapat komen sape2 yang dah melihat video yang dah aku upload kan ke YOUTUBE tu.....sama ada mereka suka atau tidak video tu...ermmm....takpe ler....yang penting aku dahpun berjaya kongsikan apa yang aku dah alami di sesebuah tempat yang telah aku kunjungi...Video YouTube ada kat SINI
....dialog pendidikan nasional di dectar....


Buat masa ini aku masih lagi membuat  penyuntingan video
 INDAHNYA KUALA TERENGGANU. Penyuntingannya belum siap tapi skrip sudah aku siapkan cuma tunggu 'narrator' yang akan membaca skrip berkenaan. Harap dapat siapkan penerbitan video ni dalam masa yang terdekat. Bila siap aku akan 'upload' kan ke YOUTUBE.......Akan datang  aku berharap dapat  menerbitkan
video berkaitan lokasi-lokasi lain pula..............


....sekian dan terima kasih kerana sudi membaca...
DAUDmontakzakaria

No comments: