Sunday, June 21, 2009

Bintang Klasik UKM.



Malam ini rakaman MCP Bintang Klasik tidak dapat dijalankan dengan sempurna. Berlaku masalah teknikal. Semasa membuat pemeriksaan aku dapati salah satu daripada kabel audio telah tercabut, tak pasti sama ada sengaja dicabut atau kabel tu menanggalkan dirinya sendiri daripada tempat yang sepatutnya. Mungkin juga terdapat masalah lain selain daripada masalah tersebut. Hanya Tuhan Yang Maha Mengetahui. Masalah ini hanya dapat diatasi setelah program tersebut tamat. Apa nak buat, sudah takdirnya begitu. Masalah berkaitan teknikal ini tidak boleh dijangka, jika ia nak berlaku, ia akan berlaku. Sedih sangat aku dengan apa yang telah berlaku. Sedih juga kerana tak dapat melaksanakan tugas dengan baik....ibarat dalam peperangan Ketua Panglima mesti memikul tanggung jawab berkenaan.....namun tentera-tentera jugak tidak boleh lepas tangan...tetapi tentera upahan mungkin boleh dibebaskan...

3 comments:

CikLieYzaOnline said...

ukm pun ada bintang klasik?
kat rtm ni ada buat gak aritu..
tp yg klasik jela yang masuk pun..
heheh..

nape lak sedih2..jgn keciwa ye si studio...kuat2..

CikLieYzaOnline said...

agaknya...kabel tu panas kot..jd,dia tanggalkan jap dirinya dari tempat tu..kabel tu x sengaja tu...jgn marah kat kabel tu..dia pun x minta dilahirkan mnjdi kabel...heheh

ukmstudio said...

Memanglah UKM ada bintang klasik, tapi tak sempat nak tengok sama ada orangnye klasik atau tidak sebab den sibuk mencari kerosakan teknikal tersebut...

Kalau den tau sapo 'ibu' kabel tu dah tentu den....hmmmm...nak wat apo ye..???