Saturday, December 22, 2018

Sisa sisa keje yg masih ada..

Hari ni Jumaat, 21 Disember 2018..aku pi keje. Ada keje yang perlu aku buat. Walaupun cuti aku pi keje jugak bukan sebab rajin tapi memang aku rajin pun..
ekekeke...ooopst! Sebenarnya aku ada tugas
untuk dibuat di opis tu.

aku keje di bangunan penerbit ukm ni...dalam tu ada opis cawangan
PUSAT KOMUNIKASI UKM...
Sebab aku cuti sampai pencen
jadi aku gerak ke ukm jam 8.30 pagi. Sampai ukm
lebih kurang jam 9.00 pagi dan aku tak terus singgah opis...aku
terus singgah di pusat kesihatan ukm. Selepas selesai aje urusan di pusat kesihatan
terus pi opis. Jumpa sdr. ramli dan amik sd card yang ada footage video
tu untuk di edit. Aku datang ukm dan opis ni untuk tugas edit
video yang dah di rakam oleh sdr. ramli
semalam dan beberapa hari
yang lalu.......

video 3 minit lebih...

video penuh....

Aku mulakan tugas edit tu
serta merta. Setelah buat keje tu beberapa
jam dari jam 10 pagi lebih kurang dan siap lebih kurang jam 3.00 petang.
Siap aja keje tu aku upload ke ukm tube iaitu chanel video ukm di you tube.. Semua video kami yangtelah diedit ada di channel tu....cuba la pi ke channel tu manalah
tau kalau2 ada video yang bermanfaat untuk anda...tak gitu.....

....satu lagi video yang sempat aku edit hari ni...

Kalau anda nak tengok video video dalam ukm tube boleh la pi ke link ni...



ok...itu aje kut....

~ SEKIAN ~

daud.montak.zakaria

3 comments:

Syahid said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

This is a useful information. Thanks for sharing. Along with this article, I would like to share some facts about the hammerhead sharks habitat which are a group of sharks that form the family sphyrnidae.

Hamza Siddiq said...

Unable to understand the language used in this blog. Can I find an English version of this blog like this Quran Tilawat