Wednesday, December 26, 2012

...seleSAIKAN LEBIhan tuGAS...

...mood masih dalam keadaan bercuti.....


HARI ini, 26 DIS. 2012, aku pi pejabat kerana perlu untuk menyelesaikan urusan
perlupusan peralatan audio video yang telah dijalankan sejak sebulan yang 
lalu. Aku diminta hadir di STOR PUSAT untuk menandatangan
dokumen pengesahkan peralatan yang ingin dilupus.
Tiba di sana sebelum jam 9.00 pagi
dan terus turunkan
tandatangan setelah senarai peralatan disemak.......................................................


Kembali ke pejabat...kemudian terfikir pulak nak periksa gigi di PUSAT KESIHATAN UKM.
Tanya seorang rakan sdr. AMRY, prosedur untuk membuat pemeriksaan gigi di sana
 sebab sepanjang perkhidmatan tak pernah pun buat pemeriksaan gigi
di situ...biasanya buat kat klinik luar ukm sahaja...
Setelah berpuas hati terus pi ke pusat kesihatan
tu dan pegi ke kaunter klinik gigi.......
Di situ terus buat pendaftaran
dengan seorang jururawat pergigian....dia kata
kena buat temujanji dahulu...jadi temujanji aku tahun depan rupanya...
7.......1.......2013............tu jer tarikh yang ada.....
ermmmm....masa tu aku masih bercuti
...tapi takpe lah..........aku
akan datang pada tarikh tersebut....untuk tampal gigi aku yang dah punyai lobang yang kecil........harap tiada sebarang rintangan.....

....terima kasih sebab sudi membaca....
DAUD.montak.zakaria

No comments: