Wednesday, May 23, 2012

PTPTN...oh...PTPTN...



.....video majlis berkenaan..........


...sebelum bermula....
 HARI ini 23 MEI 2012, kami membuat rakaman video PENYAMPAIAN PENDAHULUAN WANG PTPTN kepada bakal pelajat IPT di DECTAR.

...aturcara...

Sebelum penyampaian pendahuluan tersebut telah diadakan taklimat oleh pihak PTPTN dan juga ceramah daripada pihak BTN.

....bekalan minum pagi tuk kami....

Dalam rakaman ini kami agak kekurangan krew sebagai jurukamera, yang datang cuma seorang  krew bantuan dari FPI, Chef.....dan Haji Sulimi dari Komunikasi Media.
....doa...

Walaupun kami kekurangan krew namun tugas mesti dijalankan. Rakaman kami jalankan juga walaupun mungkin kamera lebih banyak dalam keadaan 'statik'.

....vvip di atas pentas....
 Perkara kekurangan crew dalam waktu bekerja adalah perkara biasa yang kami hadapi melainkan majlis konvokesyen. Dalam majlis konvokesyen ramai yang dapat 
menghadirkan diri kerana ia merupakan majlis utama di ukm.

....perasmi majlis....

...2 bkrew yang bertugas di kamera....

...ini krew bantuan kami dari FPI, terima kasih
kerana membantu...
...tekun bekerja, sdr. hanamichi....

Majlis penyampaian pendahuluan kepada pelajar...

AKU ingin mengucapkan terima kasih kepada semua krew yang bertugas iaitu HAJI SULIMI, CHEF@ JAMALUDDIN FPI, RAMLI, SITI SURAYA, KAMARUL, JASRIL@HANAMICHI dan SHAHRUL. Aku tak dapat merakan semua foto2 krew kerana sibuk, terlupa nak rakam krew konti kami yang 'comey' dan aku tak dapat rakam foto krew jejaka-jejaka ganteng di bilik audio, maklumlah sibuk mengendalikan konti sebab tak cukup krew...apa2 pun ALHAMDULILLAH tugas dapat dijalankan dengan licin. Ucapan perasmian ini akan aku upload kan ke YOUTUBE tanpa sebarang suntingan sebab kami pengamal media kecilan yang telus...
...terima kasih kerana sudi membaca...
DAUDmontakzakaria.

1 comment:

studioukm said...

dah upload dah pun majlis tu, tengok ler video tu kalau nak...