Saturday, April 21, 2012


20 APRIL 2012, 8.00 malam, kami dari UAV membuat rakaman video MCP Majlis Makan Malam Kolej Kris Mas. 

Krew rakaman malam ini agak kurang oleh itu jurukamera terpaksa berdiri lama kat kamera. Memang letih kaki kan, tapi apa boleh buat kan....

Persiapan teknikal dimulakan pada jam 6.00 petang. Kami menggunakan 3 buah kamera
 video untuk membuat rakaman berkenaan.
Krew bantuan yang sempat hadir ialah Arenim, Yunus Misdi,  Yusri, Shukri, Jamaluddin, Saifullah, Watie dan Syanana. 
Majlis berkenaan tamat lebih kurang jam 12.00 tengah malam. Pelbagai acara dijadikan pengisi majlis tersebut.
Kami memang kekurangan krew sebab sdr. KAMARUL BAHARIN dan JASRIL AMRY(HANAMICHI)  berada di Langkawi kerana membuat rakaman video
PUSAT PENYELIDIKAN UKM di sana. Mereka dijangka
 balik pada hari Isnin.


Oleh yang demikian terpaksalah aku 'handle' Pengarah Studio agak lama, lebih kurang
 2 jam sebelum diambil alih oleh sdr. SITI SURAYA dan 
SDR. SHAHRUL FADLI ABDUL RAHIM.
Walau bagaimana pun rakaman kami berjalan lancar tanpa sebarang masalah.
Ingin aku ucapkan terima kasih kepada semua krew yang terlibat dan
jangan lupa esok masih ada rakaman MCP dinner koleh yang sama
untuk 'senior' pulak. Selamat bertugas esok.

Terima kasih kerana sudi membaca....sekian....
DAUDmontakzakaria


4 comments:

CikLieYzaOnline said...

hahahaha..nampak sangat gambar amek lam tandas kakakaka :D

studioukm said...

...memang pun...eh! macam penah masuk tandas lelaki jer...ekekekeke...

CikLieYzaOnline said...

hahahaha..gambar yg bertopeng ni pun lam tandas jugak muahahaaha..eh, tu yg putih tu singki ke mangkuk tandas tu hahahahahaha...opssssss..

studioukm said...

...sinki pun bukan mangkuk tandas pun bukan....loudspeaker karaoke...ekekeke...