Thursday, September 17, 2009

Selamat Tinggal Blog Untuk Sementara Waktu




Aku akan bercuti dari hari Jumaat, 18 September hingga hari Isnin, 28 September 2009 kerana Hari Raya. Ermmm....nampaknye Blog ini akan sunyi tanpa sebarang 'posting' untuk seminggu ni. Apa nak buat kat kampung tiada internet, aku pun tidak melanggan 'wireless broadband'. Nak cari kedai yang ade 'WiFi', takde kat kampung........yang ada cuma kedai kopi untuk sembang-sembang politik jeee, ape nak buat kan...kan...kan...

Walau bagaimana pun aku mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog ni dan maaf zahir dan batin....ermmmm...ye ke 'batin' ni....heh...heh...heh...O.K semua, bye................

3 comments:

CikLieYzaOnline said...

hahahaha...
ingatkan ucapan mcm kat tv time nak umum raya tu. ini je rupa2nya...ceh..

apapun, selamat hari raya maaf zahir dan batin..ampunkan salah silap den kalo ade terkasar tulisan terkasar bahasa,salah silap semua...selamat beraya ....maaf zahir batin.

ukmstudio said...

Samelah jugak kite....malas nak tulis panjang tengah pose ni...

CikLieYzaOnline said...

laaa..nape buang countdown 54321 tu?baru je nak amik..huhu.dh xde rupanya..